piątek, 30 października 2015

Dlaczego Meryem odeszła ze ''Wspaniałego Stulecia"?

Rola Roksolany w tureckim serialu "Wspaniałe stulecie" uczyniła ją światową gwiazdą. W jednej chwili zdobyła ogromną popularność. Niestety, w 2013 roku Meryem Uzerli niespodziewanie odeszła z serialu "Wspaniałe stulecie"! Dlaczego podjęła taką decyzję i czy polscy widzowie zaakceptują nową Sułtankę Hürrem?

Znalezione obrazy dla zapytania meryem uzerli vahide gördüm














Słodka Meryem

Tak nazywały ją tureckie media. Niemiecka aktorka była ich ulubienicą. Swoim wdziękiem oczarowała miliony widzów na całym świecie, w tym Polsce. Niestety, gwiazda serialu "Wspaniałe stulecie" nie wytrzymała presji. Praca w obcym kraju jakim była dla niej Turcja, samotność i tęsknota za rodziną, którą pozostawiła w Niemczech, doprowadziły ją do załamania nerwowego. Aktorka przyznała się, że chciała popełnić samobójstwo! Jak zdradziła w wywiadzie dla magazynu "Hürriyet":
Niestety, sen szybko zamienił się w koszmar. Zaczęłam funkcjonować jak robot. Pracowałam po kilkanaście godzin dziennie. Prawie nie wychodziłam z hotelu. Cierpiałam na bezsenność, bo dla Hürrem poświęciłam każdą chwilę. Ona ma inny charakter niż ja. Było mi ciężko. Poza tym wychowywałam się w Niemczech i dostosowanie się do tureckich obyczajów przerosło mnie. Mieszkałam w pięknym hotelu i miałam szofera. Wszyscy się o mnie troszczyli, ale brakowało mi bliskich mi osób, przy których mogłabym czuć się sobą. Za rzadko wychodziłam z roli.


 Do ostatnich odcinków serialu musieli zatrudnić nową aktorkę - Vahide Perçin, a tą decyzją wywołali prawdziwą burzę w tureckich mediach. Perçin nie jest już tak charyzmatyczna jak Uzerli. Ponadto była dużo starsza. Miała wówczas 48 lat, kiedy piękna Meryem zaledwie 29 lat. Czy polscy widzowie zaakceptują nową twarz Sułtanki Hürrem? Chyba będą musieli.Dla wszystkich fanów pięknej Meryem Uzerli mamy jednak dobre wiadomości. Aktorka ma się już znacznie lepiej. Urodziła zdrową dziewczynkę Laurę i powróciła do grania. Jej nowy serial "Cesaret"/"Odwaga" to współczesna opowieść miłości pewnego biznesmena do pracującej w szpitalu młodej dziewczyny. Pełna życiowych rozterek produkcja na pewno przypadnie do gustu miłośnikom Słodkiej Meryem.




4 komentarze:

  1. Meryem Uzerli jest niezastąpiona. Potrafi doskonale wcielić się w swoją rolę. Najpierw była rozkapryszoną i pyskatą niewolnicą, a potem elegancką sułtanką. Kocham jej mimikę twarzy. <3 Ubolewam nad tym, że już niedługo jej nie będzie, ale ponoć Vahide Percin również dobrze odegra Hurrem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytałam Vahide też bardzo dobrze odegra Hurrem. 4 sezon właśnie z nią jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Meryem Jest Najlepsza I Niezastąpiona

    OdpowiedzUsuń